MasterGreetings.com

Monday, January 25, 2010

Terlanggar anjing

Tadi masa on the way nak kerja, aku terlanggar seekor anjing, mungkin dalam usia remaja, x besar dan x kecik, aku memang x leh nak elak pasal dia lintas jalan betul2 aku dah dekat. Kalau aku emergency break, for sure kereta belakang hentam aku.

Aku x tahu nasib anjing tu, tapi aku dengar dia meraung kesakitan, hopefully dia x mati. Kat leher dia ade pakai tag, mesti ade owner. Balik nanti nak lalu kat tempat tu, dan tengok anjing tu ade kat situ x.

Tapi dah 15tahun aku drive, dan this is the first time aku langgar binatang. Memang menggigillah satu badan, sampai sekarang ni, tangan masih mengeletar.

Aduh, memang seriaulah. Boleh ke aku doakan anjing tu selamat? Kalau kucing dah lama aku bawak gi hospital, amik emergency leave. Memang aku x leh nak elak sebab sebelah jalan ade kereta, belakang ade kereta. Ishhhh............................. :(

Another sad day for me......... :(:(:(

Click here to get more from MasterGreetings.com